Klientské karty

Cílem klientských karet je zajistit komplexní zdravotní péči našim klientům ve všech oborech medicíny s důrazem na respektování jejich individuálních potřeb. Rozsah péče jednotlivých karet sestavujeme na základě našich letitých zkušeností v oblastech preventivní a léčebné péče. Při definování karet rovněž dbáme na respektování nejnovějších trendů ze všech oblastí medicíny a měnící se požadavky našich klientů.

Více informací vám poskytne:

  • Hana Šrajerová, tel: +420 221 970 711, mobil: +420 606 743 564, e-mail
  • Erik Mareček, tel: +420 221 970 712, mobil: +420 725 876 771, e-mail
Nadstandardní a doplňkové služby Santé
(Podrobný popis karty se zobrazí po kliknutí zde – PDF)
POHOTOVOST ORGANIZACE NÁVAZNÉ PÉČE
mimo kmenová pracoviště Santé
Rozsah nadstandardních služeb
• 2x návštěva lékaře doma v Praze a okolí do 20 km za hranice Prahy (praktický lékař a pediatr či zdravotní sestra)
• 1x pohotovostní zákrok v oboru stomatologie na kmenovém pracovišti mimo ordinační hodiny
• 2x transport klienta do zdravotnických zařízení Santé a zpět v rámci Prahy (v pracovních dnech 8:00-16:00 hodin)
• 2x dovoz léků dle indikace kmenového lékaře Santé v Praze a okolí do 20 km (v pracovních dnech 8:00 – 16:00 hodin)
• Monitoring léčby při hospitalizaci na základě zplnomocnění klientem
Organizace léčebné péče indikované kmenovým lékařem Santé v dalších oborech mimo kmenová pracoviště Santé (vyšetření nad rámec indikované péče jsou hrazena klientem), zajištění vhodného termínu prostřednictvím CallCentra v rámci smluvní sítě v regionu Praha.

Služba POHOTOVOST nenahrazuje rychlou záchrannou službu. Tato služba je dostupná dle vyhlašovaného pohotovostního schématu společnosti TeamPrevent-Santé. Transportem klienta a dovozem léků je rozuměno z místa bydliště klienta na a ze sídla kmenového pracoviště společnosti TeamPrevent-Santé ve vyhlašovaných ordinačních hodinách.

V ceně služby POHOTOVOST nejsou zahrnuty dodatečné náklady na zajištění služby, např. doplatky za recept/léky.

Nadstandardní a doplňkové služby Santé jsou navázány na zakoupenou klientskou kartu. V případě ukončení této karty nedočerpané služby z Nadstandardní a doplňkové služby Santé POHOTOVOST propadají.

V rámci popisu Nadstandardních a doplňkových služeb Santé jsou pro registrované klienty zahrnuty i úkony hrazené z veřejného zdravotního pojištění. Rozsah poskytované nadstandardní péče se může dle aktuálních smluvních ujednání se zdravotními pojišťovnami lišit. O jeho aktuálním nastavení se můžete informovat u obchodního manažera (obchod@teamprevent.cz).

CallCentrum   212 12 12 12

nebo callcentrum@teamprevent.cz

pro objednání k lékaři
pro konzultaci výsledků vyšetření
pro změnu termínu návštěvy

Novinky

Dárkové poukázky

Dárkové poukázky

Hledáte na poslední chvíli inspiraci na vánoční dárky pro své blízké? Vyberte si z naší speciální ed[více...]
Světový den chronické obstrukční plicní nemoci

Světový den chronické obstrukční plicní nemoci

Chronická obstrukční plicní nemoc, často označovaná zkratkou CHOPN, je v populaci poměrně častá, jen[více...]
Čtvrtletník TPS: Podzim 2017

Čtvrtletník TPS: Podzim 2017

Podzim o sobě už dává naplno vědět. Slunečné dny babího léta nám umožňují kochat se pestrobarevnými [více...]
Světový den páteře

Světový den páteře

Páteř je osou našeho těla a zároveň základním podpůrným orgánem, který prochází od hlavy k pánvi.  S[více...]
Mezinárodní den Alzheimerovy choroby

Mezinárodní den Alzheimerovy choroby

Již od roku 1998 je v České republice 21. září Mezinárodním dnem Alzheimerovy choroby. A přestože vě[více...]
Akce ve Žlutých lázních

Akce ve Žlutých lázních

I v letošním roce jsme byli již tradičně součástí zahájení nového akademického roku Vysoké školy fin[více...]
Očkování proti chřipce

Očkování proti chřipce

Každoročně se v České republice nakazí chřipkou desítky tisíc lidí. Dostatečný přísun vitamínů, zdra[více...]