Klientské karty

Cílem klientských karet je zajistit komplexní zdravotní péči našim klientům ve všech oborech medicíny s důrazem na respektování jejich individuálních potřeb. Rozsah péče jednotlivých karet sestavujeme na základě našich letitých zkušeností v oblastech preventivní a léčebné péče. Při definování karet rovněž dbáme na respektování nejnovějších trendů ze všech oblastí medicíny a měnící se požadavky našich klientů.

Více informací vám poskytne:

  • Hana Šrajerová, tel: +420 221 970 711, mobil: +420 606 743 564, e-mail
  • Erik Mareček, tel: +420 221 970 712, mobil: +420 725 876 771, e-mail
Nadstandardní a doplňkové služby Santé
(Podrobný popis karty se zobrazí po kliknutí zde – PDF)
POHOTOVOST ORGANIZACE NÁVAZNÉ PÉČE
mimo kmenová pracoviště Santé
Rozsah nadstandardních služeb
• 2x návštěva lékaře doma v Praze a okolí do 20 km za hranice Prahy (praktický lékař a pediatr či zdravotní sestra)
• 1x pohotovostní zákrok v oboru stomatologie na kmenovém pracovišti mimo ordinační hodiny
• 2x transport klienta do zdravotnických zařízení Santé a zpět v rámci Prahy (v pracovních dnech 8:00-16:00 hodin)
• 2x dovoz léků dle indikace kmenového lékaře Santé v Praze a okolí do 20 km (v pracovních dnech 8:00 – 16:00 hodin)
• Monitoring léčby při hospitalizaci na základě zplnomocnění klientem
Organizace léčebné péče indikované kmenovým lékařem Santé v dalších oborech mimo kmenová pracoviště Santé (vyšetření nad rámec indikované péče jsou hrazena klientem), zajištění vhodného termínu prostřednictvím CallCentra v rámci smluvní sítě v regionu Praha.

Služba POHOTOVOST nenahrazuje rychlou záchrannou službu. Tato služba je dostupná dle vyhlašovaného pohotovostního schématu společnosti TeamPrevent-Santé. Transportem klienta a dovozem léků je rozuměno z místa bydliště klienta na a ze sídla kmenového pracoviště společnosti TeamPrevent-Santé ve vyhlašovaných ordinačních hodinách.

V ceně služby POHOTOVOST nejsou zahrnuty dodatečné náklady na zajištění služby, např. doplatky za recept/léky.

Nadstandardní a doplňkové služby Santé jsou navázány na zakoupenou klientskou kartu. V případě ukončení této karty nedočerpané služby z Nadstandardní a doplňkové služby Santé POHOTOVOST propadají.

V rámci popisu Nadstandardních a doplňkových služeb Santé jsou pro registrované klienty zahrnuty i úkony hrazené z veřejného zdravotního pojištění. Rozsah poskytované nadstandardní péče se může dle aktuálních smluvních ujednání se zdravotními pojišťovnami lišit. O jeho aktuálním nastavení se můžete informovat u obchodního manažera (obchod@teamprevent.cz).

CallCentrum   212 12 12 12

nebo callcentrum@teamprevent.cz

pro objednání k lékaři
pro konzultaci výsledků vyšetření
pro změnu termínu návštěvy

Novinky

Zdravotnický běh

Zdravotnický běh

Všichni v TeamPrevent-Santé se snažíme jít příkladem ve zdravém životním stylu a aktivním způsobu ži[více...]
Cena života

Cena života

Se společností Deichmann-obuv, s.r.o. spolupracujeme už mnoho let, a to v oblasti pracovnělékařských[více...]
Čtvrtletník TPS: Jaro 2017

Čtvrtletník TPS: Jaro 2017

Rádi bychom vám představili náš nový čtvrtletník, na který se můžete od nynějška těšit vždy na jař[více...]
Světový den zvýšení povědomí o autismu

Světový den zvýšení povědomí o autismu

Autismus je jednou z nejzávažnějších poruch dětského mentálního vývoje. Jedná se o vrozenou vadu něk[více...]
Otevření kmenových ordinací v Olomouci a Ostravě

Otevření kmenových ordinací v Olomouci a Ostravě

V rámci zkvalitňování našich služeb bychom vás rádi informovali o otevření nových kmenových ordinací[více...]
Sobotní provoz 18.3. a 22.4.2017

Sobotní provoz 18.3. a 22.4.2017

Rádi bychom vás informovali o možnosti navštívit naše ordinace na Praze 1 – Pštrossova i během uvede[více...]
Přivítejte jaro se zářivým úsměvem

Přivítejte jaro se zářivým úsměvem

Pro velký zájem v minulých letech jsme pro vás i letos připravili akci BŘEZEN ZA ZUBY KRÁSNĚJŠÍ - AK[více...]